Långtidsplanering

I början av juni nästa år har Trädgårdsamatörerna sitt stora riksmöte i Kalmar. Då kommer flera hundra trädgårdsentusiaster till regionen. Bland aktiviteterna som erbjuds kan deltagarna åka på trädgårdsvisning. Min trädgård är med på en av rundorna så redan nu börjar jag fundera på hur jag ska lägga upp ogräsrensningen😉. Jag kollar på foton från början av juni, vad är det som blommar och hur ser det ut i de olika rabatterna? De flesta tulpanerna är överblommade då men allium och pioner brukar lysa upp. Här kommer några junibilder att drömma om så här i höstrusket.

#1 - - Rost%2520och%2520r%25E4disor:

Ser ju helt fantastiskt lummigt och härligt ut. Bra att gå tillbaka och se vad som är på gång, sen kan ju vädret spela in också. Här var allt en månad tidigare i år och torkade ner en månad i förväg nu i höst.
Kul för dem att få se din trädgård i verkligheten!
Allt gott
/Anette

#2 - - Carina:

Vilka inspirerande bilder. Och redan nu blir jag sugen på att åka till riksmötet. Din trädgård ser helt underbar ut. Kanske ska det bli mitt första riksmöte...

Ha det gott! Carina

Svar: Vad roligt om det blir så! Finns många fina trädgårdar runt om Kalmar!
Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...