Att minnas

Blommig fredag är tillbaka med givna teman som inspirerar till nya blogginlägg. Det blir lätt glest mellan dem så här års. Vad vill jag minnas just nu? Kanske varma sommarkvällar eller den omslutande grönskan eller ljuset som gör mig pigg. För det skulle behövas nu!

#1 - - Carina:

Ljuset... undrar om vi skulle uppskatta det lika mycket om vi hade lika mycket jämt. Veckan som var här med snö, frost och sol fyllde på förrådet. Just nu är jag tacksam för lite mörker som gör att jag fokuserar på måsten.

Ha det gott! Carina

Svar: Nej det tror inte jag heller! Men gärna mer klar himmel de få timmar vi har dag så här års😊
Anna

#2 - - Marika:

Fantastiskt fin bild!
Trevlig helg/Marika

#3 - - Lotta :

Ja, visst längtar man efter ljuset och värmen. Fin bild. Trevlig helg.

#4 - - Veronica:

Jag saknar definitivt ljuset. Känner nästan att det är svårt att överleva denna mörka period.

Hoppas det går fort tills ljuset kommer tillbaka igen!

Ha en fortsatt skön helg!

//Veronica

Svar: Ja, problemet är ju att man oftast jobbar de få ljusa timmarna... försöker vara ute hela helgerna så mycket det går! Kram
Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...