En vänrabatt blir till

En vän till mig med ett sen många år tillbaka stort trädgårdsintresse ska byta boende och säga adjö till alla minnen som ju växter är. Jag erbjöd henne en remsa jord där de mest älskade kan bo utifall att hon blir med trädgård igen. Igår kom hon med bilen fullastad - pioner, flox, dagliljor, julrosor och lite annat smått och gott! Oj vad roligt det var att tillsammans placera ut och gräva! Ser verkligen fram emot att få njuta av min vänrabatt i sommar - och  flera besök och pratstunder med B!
Solen trängde genom den novembergrå himlen långa stunder, riktigt njutbart att vara utomhus trots att det börjar bli kallare.Före rensning och plantering 
Vänrabatten klar - det är mycket som döljs under jorden!



#1 - - Annika Christensen :

Härlig höst vi haft så man kunnat hålla på länge.
La på de sista löven igår em och sedan kom snön. Och det var inte lite.
Ja jag har sett formklippt silverpäron och det är supersnyggt.
Allt gott
Annika

Svar: Såg dina bilder på insta, det var inte lite snö! Då ska jag börja forma mina små trä! Det stora får nog var rufsigt;) kram
Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...