Ett silvrigt klot som lyser i skymningen

 När vi har gäster ingår minst ett besök hos rostiga tanten! Jag kom hem med tre fina silvriga klot omslutna av rostiga sfärer. De pryder nu sin plats i pergolan på altanen, jag har ibland haft amplar där men eftersom vinden ligger på ganska ofta brukar växterna huka lite.
Imorgon är det dags för öppen trädgård igen - Tusen trädgårdar Trädgårdsriket. Passa på att komma hit eller åk till någon annan trädgård i din närhet som är med.
 
 
#1 - - Anonym:

Jag vill också ha en silverboll! Du har en utmaning inne hos mig idag. Kram

Svar: Mm jag såg det Stina, får grunna på den;)
Anna Melander

#2 - - Anonym:

Ni har det så fint! Det vore kul att komma dit och se det IRL någon gång.
Ha en skön sommar!

Svar: Tack!!
Anna Melander

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...