Sommarens största njutning

Det är olika ljus i bilderna från trädgården. Morgon och aftonens lite mildare, det skarpa mitt-på-dagen-ljuset och så det förväntansfulla skimret som ligger i betraktarens öga. Sommarens största njutning är nog känslan en vecka  in i juni när allt fortfarande ligger framför, semester, besök av nära och kära och trädgården ligger i startgroparna med all skönhet och avkoppling den ska erbjuda. Ser du skimret?


Fler inlägg här!

http://blandrosorochbladloss.blogspot.se/2015/10/sommarens-storsta-njutning-blommig.html?m=1


#1 - - Marika:

Så fina bilder!
Ha en fin helg.
Marika

#2 - - meta:

Vilka häftiga vita allium bollar har bara lila det får jag nog söka efter.Undrar var man kan hitta dom då.
Ha en fin och skön helg
kram meta

Svar: Köpte dem för flera år sen på mässan i S-holm - skulle blomma samma år, gjorde inte det men sen kom de!
Anna

#3 - - Den Lykkelige Hagen:

Ja den gode følelsen det er å ha alt foran seg er uslåelig

#4 - - Villroses hage:

Ja, vakkert skimmer i bildene!
God helg :)

#5 - - barfota i mossan:

Ja, jag ser skimret!! Håller med om att början av juni är med den bästa av alla årets tider. När allt ligger framför och alla växter fortfarande är i startgroparna :-)
Kram Katarina

Svar: 😊
Anna

#6 - - SandaCottage:

Jag ser skimret... Absolut!
Och, nu blev jag verkligen påmind om att jag ska sätta vita allium För attan vad de är snygga!

Ha en skön söndag!

Svar: Ha ha, gör det😊
Anna

#7 - - Ulrika:

Fullkomligen magiskt! Hur bar du dig åt för att fånga det på bild!?
Skön söndag på dig!

Svar: 😊
Anna

#8 - - ewa :

Så fint du har! Vilken trädgård! Trevlig vecka, Ewa :)

Svar: Tack!
Anna

#9 - - Martas rike:

Håller med, jag gillar också den förväntansfulla försommaren med alla dess löften. Vackra vyer i vackert ljus.
Höstkramar
Marta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...