Slutet av juli

Ett stort oväder med massor av regn är på gång så jag skyndar mig ut och fotar läget just nu. Dagliljor, rosor, stockrosor, solbrud, kransveronika och lavendel ger färg mitt i sommaren, solhattarna och fjärilsbuskarna är på gång. Det blir bra med lite regn bara inte blåsten river sönder för mycket.




















#1 - - Merja:

Oj oj så frodigt och fint du har det. Här fick stundtals bra med regn, efterlängtat. Vi slapp blåsten och det är jag och mina för året nyplanterade träd glad över. Önskar dig fin kväll! Merja

#2 - - barfota i mossan:

Du har så himla fint och välkomponerat hos dig! Hoppas jag kommer till Öland någon gång så jag kan besöka din öppenträdgård. Jag gillar framför allt gångarna som jag förstått är av stenmjöl. De verkar så sköna att gå på.
Allt gott!
Katarina

Svar: Du är så välkommen! Hör av dig om du kommer till ön!
Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...