Kärlekens röda färg

Kärlek till familj och vänner, kär lek i trädgården - det är gott att leva!
En röd pion....

... och en tårta av taklök blir mitt bidrag till Blommig fredag inför Alla hjärtans dag!

Vill du läsa mer om kärlek och trädgård hittar du det här!


#1 - - Anette:

Inspirerad på direkten. Tack. Har en gång haft en taklökstårta, nu får det bli en ny!
/Anette

#2 - - Lotta:

Wow, vilket snyggt hjärta!!! Perfekt till temat! Trevlig helg! /Lotta

#3 - - millas trädgård:

Vilket snyggt rostigt och blommigt hjärta!
Trevlig helg! Milla

#4 - - Carita Nordén:

Såå fint, jag gillar fatet med taklökar, jättesnyggt. Ha en fin helg. Carita

#5 - - Gunilla:

Oh vilket fint rostigt hjärta , jag älskar rostiga trädgårdsprydnader.

Trevlig Helg

#6 - - Louise P:

Taklöken var fin:) Tror jag har ett liknande fat som bara står och skräpar, kanske skulle trycka ner några taklökar i det. Ha en fin helg.

kram louise

#7 - - Catarina Davidsson:

Underbar tolkning av kärlek.
Ha de gott. Catarina

#8 - - Veronica:

Pionen är galet vacker och det det där hjärtat hängande i ett armeringsnät bara måste jag ha :)

Ha en skön allahjärtansdagshelg!

#9 - - Trädgårdsflum:

Va fint! Verkligen läckert!

Ha det gott, kram Ewa :)

#10 - - Marika:

Vackert, både hjärta, pion och taklök. Så snyggt arrangerade i det stora fatet. Trevlig helg!

#11 - - Villroses hage:

Underskjønn peon!

#12 - - Den Lykkelige Hagen:

Så fin takløk"oppsats":)

#13 - - Katarina /En Grön Sida:

Åh, vilken fin tårta! Inspirerande...
Allt gott!
/Katarina

#14 - - Enerhagen:

Åååh, sånn et nydelig rustent hjerte. Jeg er så svak for rust. Den peonen hadde en fantastisk dyp og varm farge. Herlige bilder.
God uke.
Jannicke

#15 - - Rost och rädisor:

Wow, vilken tårta! Och inte blir man tjock av den heller.
Allt gott

Anette

#16 - - tant otteskrufv:

Fint! Jag gillar tårta i alla former:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...