Inför första advent

....skulle man kunna pyssla hur mycket som helst, binda kransar, plocka mossa och ris i skogen och göra snygga blomarrangemang. Men man kan ju också ta fram adventsljusstaken från förra året som är fylld med brandsäkra nötter och ställa fram metallgranen från ni vet var (Rostiga tanten) och bara pusta en stund. Jag njuter av min ulliga ängel som andas frid och tittar gärna in hos andra bloggare som pysslar så fint!

 
 
 



Jag önskar dig en fridfull advent! 
#1 - - Lotta:

Kanonläcker gran, och en adventsstake fylld helt i min stil! Imorgon ska jag fylla vår stake med nötter, kanel anis och torkade apelsinskivor! Trevlig adventshelg. /Lotta

Svar: Tack:) ha en fin helg du med!
Anna Melander

#2 - - meta:

Vilken härlig gran och kulorna med ljusen i skålen kanon fint
Ha en bra advent
Kram Meta

Svar: Tack detsamma!
Anna Melander

#3 - - Ulrika:

Härligt, befriande att med så enkla medel få till den där fina stämningen!
Ha det gott!

Svar: Tack!
Anna Melander

#4 - - Anonym:

Fint så. Som det heter i bloggvärlden:)

Svar: :)
Anna Melander

#5 - - Den Lykkelige Hagen:

Så morsom gran. Slik har jeg ikke sett før.

Svar: Ja visst är den fin, denna är för inomhusbruk men det finns rostiga granar att ha ute också hos Rostiga tanten!
Anna Melander

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...