Tre små plantor är nu en rosa djungel

Jag sår alltid några olika sorters sommarblommor för att ha i krukor och som utfyllnad i perennrabatter. Odlingarna denna våren växte mycket långsamt trots att de stod i växthus. De ville inte riktigt komma igång, jag funderade över om jag hade tillräckligt bra jord, om det var för kallt på nätterna och om underbevattningen var tillräcklig. Men jag planterade ut de små plantorna som vanligt i början av maj och när värmen så småningom kom tog de fart.
Tre plantor rosenskära...
...blev så här stora efter några veckor!

 
#1 - - william:

gillar hjärtan:D vart köpte du den :)?

Svar: Det rostiga i min trädgård kommer från I&I konst och smide ( Rostiga tanten
)här på norra Öland. Hon har återförsäljare på några ställen. Ring 0485-23410
Anna Melander

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...