Nedräkning

Nu pirrar det av förväntan i magen... På lördag kommer Drömhem&Trädgård för att ha prisutdelning i min trädgård. Det känns fortfarande lite overkligt, som att de plötsligt skulle säga "nej förresten, vi valde en annan trädgård";) . Jag har inte kunnat vara där på nästan två veckor förutom en blixtvisit i tisdags kväll så idag blir det sistaminuten-fixande så fort jag slutar jobba. Bästa vännen E har lovat att komma och hålla i stegen så jag kan klippa de små getaplarna och Boel har förhoppningsvis fått hem en leverans med lite roliga höstperenner att förgylla krukorna med. Men annars får ni ta det som det är! Jag har ingen aning om hur många som kommer, förra årets pristagare hade 800 besökare! Norra Öland ligger ju lite off så här års men vem vet, en höstutflykt är ju aldrig fel! Det är öppen trädgård mellan 11 och 15, prisutdelningen är 14. Kör några km norr om Lötttorp, sväng in höger mot Löttorps Camping, efter campingen sväng vänster in på Kesnäs Kalkugnsvägen. Vårt hus är det sista men vi kommer att skylta med parkering lite innan så alla får plats. Välkommen!
 
 
#1 - - Anonym:

Härligt Anna! Lycka till!

#2 - - Boel:

Det ska bli jättekul att mingla med andra trädgårdstokar och jag är säker på att det kommer att vara fint som vanligt i din trädgård!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...